arzator ulei uzat, ulei ars, ulei vegetal …

Cu un arzator ulei uzat de la KROLL nu iti faci probleme cu factura de energie!

arzator ulei uzat

Arzatorul reprezinta inima fiecarui sistem de incalzire. Din acest motiv, KROLL Germania si-a indreptat atentia asupra calitatii acestui produs.

Arzatorul pe ulei uzat de la KROLL va aduce caldura la costuri 0 (zero).

Combustibilii utilizati de acest arzator sunt uleiuri uzate rezulate de la schimburile de ulei de la masini, uleiuri vegetale uzate, uleiuri comestibile, ulei de rapita, motorina etc.

Aceste tipuri de arzatoare pot fi montate atat in sisteme de incalzire centrala (pe cazane de otel sau de fonta), pe generatoare de aer cald (in cazul incalzirii de spatii mari – hale, serice-uri auto, showroom-uri etc) cat si pe cabine de vopsire auto.

Spre deosebire de alte arzatoare pe ulei universal, arzatorul KROLL utilizeaza pentru arderea uleiurilor un sistem de aer comprimat. Acest sistem de transport si pulverizare a uleiului faciliteaza utilizarea unor duese mai mari ceea ce conduce la reducerea considerabil de mult a riscului de infundare a duezelor datorate impuritatilor din diferitele tipuri de ulei (cum se intampla in cazul arzatoarelor care folosesc pompa).

Detalii tehnice

  • Posibilitati de montaj pe: cazane de incalzire, generatoare de aer cald, cabine de vopsire, instalatii industriale
  • Gama de puteri: intre 14 – 200 kW
  • Consum: intre 1,4 – 18 kg/h
  • Preincalzire 1100 – 3000 W
  • Racord electric 220V
 

Principiul de functionare

 

O mică pompă de ulei transportă uleiul din rezervorul de zi în rezervorul arzătorului.
Nivelul optim este asigurat de un comutator cu flotor. În rezervorul arzătorului regasiti o rezistenta electrică care pre-încălzește uleiul. Un termostat reglabil controlează temperatura corectă a uleiului, de exemplu, 140°C pentru uleiul vegetal sau 100°C pentru uleiurile de origine minerală. 

Arzatorul trebuie conectat la un sistem extern de aer comprimat.

Cu ajutorul aerului comprimat care aspiră uleiul din rezervorul arzătorului folosind principiul Venturi, combustibilul ajunge in dusa arzatorului unde este pulverizat în picături microfine. În funcție de dimensiunea/tipul arzătorului, sunt montate una, două sau trei duze. Aerul de ardere este format din aerul comprimat ca aer primar și aerul generat de ventilatorul arzatorului ca aer secundar. Ceata de ulei extrem de fina este pulverizata si se amestecă cu aerul generat de ventilator și se aprinde. 

 

 

Verified by MonsterInsights